Alweer een weekje om :) - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Willianne Krol - WaarBenJij.nu Alweer een weekje om :) - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Willianne Krol - WaarBenJij.nu

Alweer een weekje om :)

Blijf op de hoogte en volg Willianne

21 Oktober 2013 | Suriname, Paramaribo

Lieve Allemaal,

en ja hoor het is alweer tijd voor een berichtje van mij voor jullie :P
Ik blijf het gewoon leuk vinden om jullie te vertellen wat ik heb gedaan zo kan ik zelf ook weer even nadenken over de afgelopen week..

Dit keer zal het niet zon heel lang bericht worden want zoals veel van jullie waarschijnlijk al wel op facebook hebben gelezen ben ik ziek geweest..

Afgelopen dinsdag:
waren we heerlijk wezen zwemmen en zonnen als afsluiting begon het heel hard te regenen en hebben we geschuild in het restaurantje van het zwembad (geen straf natuurlijk :P)
we hadden niet zoveel zin om te koken en hebben dus even wat lekker gehaald! voor ik naar bed wou gaan voelde ik me niet echt lekker maar dacht dat het wel over zou gaan
s" nachts was ik helemaal niet lekker en ben ik ook de hele nacht op geweest.

Die woensdag voelde ik me heel beroerd maar gelukkig was zuster Bertina vrij en kon die voor mij zorgen ook Donderdag en vrijdag voelde ik me nog lang niet lekker en heb ik veel geslapen.

Zaterdag voelde ik me al wat beter gelukkig want we gingen omdat ons huisgenootje jarig was naar de Colakreek.
We hebben hangmatten meegenomen en zijn met de taxi daarheen gegaan. Het was er geweldig mooi en het was prachtig weer ik zal wat foto's toevoegen dan kunnen jullie het zelf zien!!
ik heb daar heerlijk gezwommen, geslapen en even in de zon gelegen!!
Als afsluiting hebben we pannenkoeken gegeten en dat ving mijn maag gelukkig ook goed op :D

Gisteren zijn we s' morgens naar de kerk geweest en hebben we een mooie dienst gehad over het oliekruikje dat maar niet op ging en dat je niet in het schuld mocht staan (geef een ieder wat hem toekomt)
een goede leer voor ns allemaal!
S' middags was hier een optocht van de chinezen omdat ze hier 160 jaar gevestigd zijn erg mooi om te zien.
S' avond waren er daarom toespraken en vuurwerk
dit liep weer Surinaams uit want het vuurwerk zou om 9 uur zijn maar dit was pas om 10 uur..

En dan vandaag...
Vandaag ben ik nog een dagje thuisgebleven van het vrijwilligerswerk zodat ik morgen weer vol goede moed aan mn stage kan beginnen
ik heb er wel weer heel veel zin in ben het thuiszitten allang weer zat :)
Ik heb gelukkig vandaag wel veel kunnen skypen met mn tante, nichtjes, mamsie en zelfs met mn opa en oma (GEZELLIG)

Lieve mensen bedankt voor het lezen en tot het volgende verslag.. :)

Veel liefs uit het warmblijvende Suriname

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willianne

Actief sinds 17 Mei 2013
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 25985

Voorgaande reizen:

02 September 2013 - 06 Februari 2014

Stage/vrijwilligerswerk

Landen bezocht: