Berichtje uit Suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Willianne Krol - WaarBenJij.nu Berichtje uit Suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Willianne Krol - WaarBenJij.nu

Berichtje uit Suriname

Blijf op de hoogte en volg Willianne

28 November 2013 | Suriname, Paramaribo

Lieve bloglezers,

Ik wil jullie toch nog en keer bedanken dat jullie mijn bloglezen
Erg leuk!!!

Hoe gaat het met jullie? Zijn jullie al een beetje gewend aan de kou?
ik moet er eerlijk gezegd nog niet aan denken!! :S

Het vorige verslag was tot Donderdag dus ik ga nu maar gewoon verder.

Vrijdag:
Had ik weer heerlijk stage er is toen eigenlijk niks bijzonders gebeurd
ik heb me weer vermaakt met de kinderen.. lekker voorgelezen en de schriftjes voor de kinderen geschreven (overdracht naar de ouders)
eenmaal thuis gekomen heb ik lekker geskypt en veder heb ik weinig gedaan..

Zaterdag
Zijn we mooi optijd richting krasnapolski gegaan dit is een hotel met een heel mooi zwembad. we hebben hier genoten bij het zwemmen zat ook een lunch en dat smaakte zeer goed!! het was prachtig weer dat was natuurlijk fijn maarja verbranden gat da ook wel snel. en ik weet nu precies hoe dat voelt!! (helaas)

Zondag:
s' morgens zijn we naar de dienst geweest.. het was erg fijn ik ben blij en dankbaar da ik me zo thuis voel in die kerk!!
s' avonds wouden we na die andere dienst maar door de regen kon dit helaas niet.. s' avond hebben we sinterklaas gevierd omdat ons huisgenootje donderdag naar nl vliegt.. het was erg leuk ik heb een mooie armband gekregen..

Maandag was ik lekker vrij omdat ze hier onafhankelijksdag vierde.. er waren verschillende kraampjes bij de waterkant en in de palmentuin!!
voordat we daar heen gingen heb ik een heerlijke ijscoffee op!!

Dinsdag:
Ik zag erg tegen deze dag op want dat meisje waar ik jullie de vorige keer over vertelde zou gecremeerd worden!! maar toen ik op mijn stage kwam was er opeens familie gevonden en zij wouden het nu gaan regelen dus ging het niet door dit was een beetje vreemd..
apart om het dan zo af te sluiten.

Ik heb toen het soort zwembad bij Betheljada vol met water gedaan en een kindje erin gezet alle ballenbak ballen erbij in en wassen maar!
Hij en ik ook we hebben genoten..
S' avonds heb ik lekker rustig aangedaan en ben ik optijd naar bed gegaan..

Woensdag was het weer onze zwemdag dit is en blijft gewoon leuk!!
Na het zwemmen mocht ik wat eerder gaan omdat we gingen lunchen bij t'vat omdat het van een huisgenootje aar laatste dag Suriname was we zijn daarom s' avond ook uit eten geweest en dat was bepaald geen straf.. het was heerlijk

Vanmorgen ging mijn wekker alweer vroeg en mocht ik weer naar stage
het was vandaag druk want er was een collega ziek en stond een poos alleen met de kinderen maar ik geniet echt van ze het is toch geweldig om een glimlach van ze e krijgen of zelf een knuffel en kus!! :)

Voor mij is het nu etenstijd en voor jullie slaaptijd:)
Weltrusten n tot de volgende of jullie reacties ;)

Bosies en een brasa uit SU


  • 29 November 2013 - 08:14

    Arita:

    Lieve meid van me,

    Elke keer is het zo leuk om je verslag te lezen... (ook al skypen we veel!!)
    en elke keer weer verbaas ik me zo sterk als je bent!!
    Ik ben echt trots op je!! <3
    Ik weet zeker dat de kinderen daar in Betheljada een heerlijke tijd
    met jou hebben!!
    Ik mis je best (een beetje) !!!
    Geniet er nog maar lekker van!!

    Dikke kus van je mams <3

  • 29 November 2013 - 09:23

    Fenn:

    Hi liefie
    wat een leuk en gezellig druk blog...je zit in ieder geval daar niet stil!!
    ik heb weer een.pakket opgestuurd...heb het zo in de brievenbus gepropt met pistzegels ik hoop dat ie aankomt,vorige keer wel he?!haha we gaan.het meemaken!
    nou.skattie kga je vandaag.klein beetje meer missen,want had je graag op de koffie gehad met een gebakje!!tot horens en.blijven genieten he,elke dag!!
    hou v jou

    xx Fenn

  • 29 November 2013 - 17:33

    Dini En Joop Bekamp:

    Ha Willianne
    Nou ik leest ook regelmatig je berichtjes.Wij vinden het ontzettend fijn dat je het erg naar je zin hebt daar.
    En wat het weer betrefd zijn we en beetje jalours op je,jij met dat mooie weer en wij hier met regen en wind.Volgende week zou het nog koud worden ook.Dus de winter jas maar weer opzoeken.op het moment giert de wind en de bladeren vliegen alle kanten op.Maar goed verschil moet er zijn.
    Willianne geniet van het mooie weer en de kinderen,zoals ik lees heb je er plezier in en hou dat zo.

    Mogen we zeggen lieve groetjes van je buurtjes.

  • 01 December 2013 - 12:46

    Emiel:

    Ha Willianne.

    Wat fijn om te horen dat je het zo goed naar je zin heb in Suriname.
    Met ons gaat alles goed.Mag ik je adres,dan kunnen wij een kaartje sturen naar jou.
    Hier is het wel een stuk frisser als in Suriname,dat geloof ik graag.
    Dan spreken we elkaar wel weer binnenkort.
    Groetjes,-XXXXX-Jes en veel liefs uit Ede.

  • 01 December 2013 - 16:01

    Willianne Van De Krol:

    Hoi allemaal,,
    Bedankt voor jullie lieve reacties..
    Fijn dat jullie mijn blog lezen :D
    Ik geniet hier ontzettend maar mis Nederland ook
    wel een beetje..
    Emiel: mijn adres is T.bhulai
    t.b.v. Willianne van de Krol
    postbus 1259
    Paramaribo, Suriname
    Veel liefs van mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willianne

Actief sinds 17 Mei 2013
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 25994

Voorgaande reizen:

02 September 2013 - 06 Februari 2014

Stage/vrijwilligerswerk

Landen bezocht: