Vrijdag 25 oktober - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Willianne Krol - WaarBenJij.nu Vrijdag 25 oktober - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Willianne Krol - WaarBenJij.nu

Vrijdag 25 oktober

Blijf op de hoogte en volg Willianne

25 Oktober 2013 | Suriname, Paramaribo

Hoihoi allemaal,

En ja hoor alweer een nieuw berichtje van mij!

Dinsdag ben ik weer begonnen met mn stage..
en ik was blij dat ik daar weer was heb de kinderen stiekem toch wel een beetje gemist!
Ik werd meteen volop ingezet want er waren 2 zieken op de dagopvang en 1 zieke op groep 3. en er kwam een Surinaams meisje meelopen.
ik mocht dus die Surinaamse studente op sleeptouw meenemen en samen met haar de kinderen op groep 3 gaan baden (had hier nog geen 1 keer meegelopen) maar alles ging goed en we waren mooi optijd klaar met het baden.
Daarna weer op de dagopvang geholpen en ben met 2 kinderen wezen wandelen bij het ECO resort (erg mooi)
S'avonds heerlijk optijd naar bed gegaan

Woensdag weer stage en mocht ik eerst mee de kinderen halen buiten Paramaribo ik blijf dit gewoon bijzonder vinden om de kinderen daar te halen! Daarna me klaargemaakt om met de kinderen te gaan zwemmen. Bertina ging ook gezellig mee het ging weer lekker Surinaams want de chauffeur was er nog niet. toen hij er eindelijk was kwamen we daar aan en was er een andere groep nog aan het zwemmen toen we uiteindelijk om half 1 in het water gingen. begon het na ong. 10 min te regen en gingen we de kinderen maar weer aankleden.
toch hebben de kinderen wel even lekker kunnen genieten!

Donderdag:
Ben ik weer naar stage geweest en hebben we weer heerlijk met de kinderen gewandeld! verder heb ik de kinderen heerlijk voorgelezen.
Na m'n stage ff geskypt met m'n jarige oompje dat is altijd ff leuk :)

Vandaag:
was alweer de laatste stagedag voor deze week wat vliegt de tijd tocht!!
Vandaag hebben we niet veel met de kinderen gedaan de kinderen waren moe ze hebben heerlijk geslapen en ik heb ze nog weer voorgelezen dat blijven ze leuk vinden (Jip en Janneke)

Verder hebben we van de week niet zoveel aparts gedaan.
Heerlijk rustig aan gedaan en lekker optijd naar bed!

Slaap lekker voor jullie!
& een fijn weekend allemaal

Liefs van mij

  • 26 Oktober 2013 - 07:25

    Emiel:

    Ha Wilianne.

    Leuk dat je met de kinderen ben wezen zwemmen.Dus je heb het goed naar je zin daar?
    Leuk dat je met de kinderen mag helpen met zwemmen en andere leuke dingen.
    Wij hopen dat je het de komende maanden ook nog goed naar je zin heb samen met
    Bettina in Suriname.Jullie ook een weekend daar.
    Groetjes Emiel en Stieneke en een poot van jarige Boris.(hij is vandaag 4 jaar)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willianne

Actief sinds 17 Mei 2013
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 25990

Voorgaande reizen:

02 September 2013 - 06 Februari 2014

Stage/vrijwilligerswerk

Landen bezocht: