Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Doornspijk, Nederland van Willianne Krol - WaarBenJij.nu Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Doornspijk, Nederland van Willianne Krol - WaarBenJij.nu

Laatste voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Willianne

13 Augustus 2013 | Nederland, Doornspijk

Hallo allemaal,
Het is nu bijna zover wat gaat de tijd nu snel.
van de week is mijn visum goedgekeurd dus die kan ik op gaan halen in Amsterdam.
Hier ben ik erg blij om want anders kon de reis niet doorgaan!!

Dankbaar ben ik voor de steun en giften die ik krijg van mensen om me heen! ik heb er zin in om iets voor de kinderen daar te gaan doen.

Ik ga verder met de laatste voorbereidingen,
Hou jullie op de hoogte :)

Liefs,
Willianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willianne

Actief sinds 17 Mei 2013
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 26012

Voorgaande reizen:

02 September 2013 - 06 Februari 2014

Stage/vrijwilligerswerk

Landen bezocht: