1ste verslag vanuit Suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Willianne Krol - WaarBenJij.nu 1ste verslag vanuit Suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Willianne Krol - WaarBenJij.nu

1ste verslag vanuit Suriname

Blijf op de hoogte en volg Willianne

03 September 2013 | Suriname, Paramaribo

Goeiemorgen allemaal :)
Gisteren zijn wij veilig geland in Suriname
de 9 uren vliegen vielen me erg mee wel was ik erg blij dat ik er was!
na ons gemeld te hebben mochten we onze koffers gaan halen en dat duurde nogal even maar gelukkig hebben we alle koffers en mist er niks:)

Met een of ander taxibusje zijn we aangekomen in Paramaribo onderweg hebben we veel gezien en wat is het verkeer dan goed geregeld in Nederland alles rijdt hier volgens mij op goed geluk..
Onderweg was er goed het verschil te zien tussen arm en rijk hoe dichter bij Paramaribo hoe beter het werdt. we gingen eerst de halve stadt door voor we op ons adres waren.
daar werden we ontvangen door Lotte onze huisgenoot en Tjitra het aanspreek punt van SPS.

Verder hebben we onze spullen uitgepakt en gezellig kennisgemaakt met het huis en wat dieren :S

Vanmorgen hebben we een citytrip gehad en ons gemeld bij de vreemdelingendienst..

Nu gaan we even een supermarktje zoeken en de omgeving verkennen!!

Tot het volgende verslag!!

Liefs Willianne

• 03 September 2013 - 18:38

Evert-Jan:

Fijn dat het allemaal goed gegaan is!
    Er zal wel veel op jullie af komen!
    En, hoe was de omgeving en de supermarkt?
    Wat staat er op het menu?
    Gr pa

• 03 September 2013 - 19:42

Emiel:

Ha Willianne.
    Gaat het goed daar in Suriname?Hoe is het weer daar en het eten smaakt dat een beetje?
    We denken aan je.
    Gr.Emiel,Stieneke en een knuffel van Boris

• 03 September 2013 - 22:21

Ome Hans Tante Ina :

hai williane .
    fijn .dat jullie goed aangekomen
    hoop kk voor jullie dat jij leuk zal zijn
    gr ons allemaal ..