Even een berichtje - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Willianne Krol - WaarBenJij.nu Even een berichtje - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Willianne Krol - WaarBenJij.nu

Even een berichtje

Blijf op de hoogte en volg Willianne

05 September 2013 | Suriname, Paramaribo

Haa allemaal,

Weer even een berichtje :)
vanmorgen was ik al mooi op tijd wakker en
heb ik heerlijk met m'n mams geskypt daarna werden we om 10 uur opgehaald door Tjitra zij ging met ons mee naar de projecten waar we stage en vrijwilligers werk gaan doen
ik heb kennisgemaakt met Betheljada en ik heb erg veel zin om daar te beginnen het lijkt me er erg leuk ze doen veel activiteiten met de kinderen verder gingen we kennismaken met stichting weidt mijn lammeren hier hopen we vrijwilligerswerk te gaan doen.
het was daar erg rustig omdat ze hier in Suriname nu vakantie hebben.

Alles ging lekker op z'n Surinaams en rond 2 uur waren we weer in het huisje. even lekker rustig aan gedaan en toen een heerlijke mac flurry gegeten bij de MAC haha..
we waren op de fiets gegaan maar het fietsen in Paramaribo valt niet mee goed uitkijken is onze conclusie:)
weer veilig terug in het huisje heb ik nog wat geskypt met wat vrienden en familie GEZELLIG!!

Verder houden we het lekker rustig vanavond en gaan we kijken wat ons morgen weer te wachten staat!!

Ps. ik zet ook wat foto's van de omgeving erop!!

Surinaamse groetjes vanuit Paramaribo

  • 05 September 2013 - 05:51

    Henk:

    Ha Willianne,

    Leuk om te lezen dat je stage plek er leuk en gezellig uit ziet! Begin jij ook maandag? Heel veel plezier!

  • 05 September 2013 - 07:57

    Henny:

    Lieve Willianne,

    Wat leuk om te lezen hoe je eerste dagje in Suriname is verlopen ;-)
    Ik hoop dat je er snel zal wennen.
    En tja, de MAC, die vindt je echt overal. Geniet ervan meid!

    Liefs Henny

  • 05 September 2013 - 09:08

    Alien Pater:

    Wat fijn dat je goed aangekomen bent en dat je het goed naar je zin hebt! leuk dat ik je zo kan volgen, veel plezier! liefs

  • 06 September 2013 - 11:35

    Rosanne Bisschop:

    hallo nicht
    hoe gaat het met jou?
    ben je een beetje gewent aan het waarme weer?
    en is het huisje mooi?

    groetjes je nichtje rosanne

  • 07 September 2013 - 14:17

    Rianne Van Leeuwen:

    Ha Willianne,

    Ik heb je gevonden op het www :) Inmiddels dus goed aangekomen in Suriname... Tsjah, daar heb je lang naar uitgekeken! En nu is het zover...
    Veel plezier en succes met je stage. Ben benieuwd naar je belevenissen, dus hoop je te blijven volgen.

    Groetjes uit Doornspijk!

  • 07 September 2013 - 14:41

    Bart:

    dag Willianne,
    hoe gaat het met jou in dat verre land? ik denk veel aan je, sterkte in alles daar! ik wens je veel kracht uit Gods handen en sterkte in alles lief nichtje, blijf elke dag aan je denken ook in mijn gebed ; dag lieve Willianne (zelf getypt op de laptop vd bijeberg) wie weet krijg je nog eens een berichtje van mij. wil je mij ook op de hoogte houden willanne? bedankt alvast. afz ome Bart vd Krol

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willianne

Actief sinds 17 Mei 2013
Verslag gelezen: 988
Totaal aantal bezoekers 26013

Voorgaande reizen:

02 September 2013 - 06 Februari 2014

Stage/vrijwilligerswerk

Landen bezocht: