De afgelopen dagen :D - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Willianne Krol - WaarBenJij.nu De afgelopen dagen :D - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Willianne Krol - WaarBenJij.nu

De afgelopen dagen :D

Blijf op de hoogte en volg Willianne

04 Oktober 2013 | Suriname, Paramaribo

Hoihoi allemaal,

Weer even een berichtje van mij over de afgelopen week:D

Maandag was ik nog heerlijk vrij ik ben toen als een echtte huisvrouw aan het werk geweest. Mijn beddengoed gewassen, handwasjes gedaan, boodschappen gehaald en mijn kamer opgeruimd.

Dinsdag, woensdag en donderdag had ik stage
De vakantie is hier in Suriname nu voorbij dus kwamen alle kinderen op de dagopvang er waren nu 10 kinderen dus we hadden de handen aardig vol!
Woensdag mocht ik met de Betheljada bus mee de kinderen ophalen buiten de stad wat zie je dan veel verschil vergeleken bij Paramaribo!
Daarna ben ik mee geweest met het zwemmen dit was weer geweldig ik had ik jongetje mee die heeft genoten voor 10.
Gisteren ging ik samen met mijn collega en natuurlijk 2 kinderen een stuk lopen ook toen kon je weer merken dat de kinderen er van genoten en als de kinderen genieten dan geniet ik ook :)

Vandaag heb ik een dagje vrij gevraagd dit omdat we een pakketje uit Nederland op konden halen wat ging dit weer op z'n Surinaams je moet zeeën vol geduld hebben en zo verschrikkelijk ongeorganiseerd onze brief was ergens achter geraakt dus dat was lekker lang wachten!
Maar we hebben hem en het was geweldig om die cadeautjes te krijgen heerlijke: ijskoffee, pepernoten, chocoladeletter, kaarten maak spullen, brieven, kaarten en nog veel meer LEUKLEUK

En vandaag is ook mijn lieve "kleine" broertje jarig dat is wel even dubbel. gelukkig kon ik even met hem skypen dat was toppie maar dan merk je pas echt hoever weg je zit.. ik hoop dat hij een leuke dag heeft en ik vier het gewoon met hem mee alleen dan 9 uur vliegen bij hem vandaan!!

Nu nog even heerlijk genieten van het warme zonnetje om nog wat bruiner te worden :P

Fijn weekend allemaal..

Liefs Willianne

  • 05 Oktober 2013 - 12:11

    Emiel:

    Ha Willianne.

    Als ik het zo lees,heb je het goed naar je zin in Suriname.
    Wel fijn dat de kinderen het ook zo leuk hebben met jou.
    Jij ook nog gefeliciteerd met je broertje.
    Wij denken aan je.Nog heel veel plezier in Suriname.
    Dan horen we wel weer van je via de mail.
    Goeie zondag alvast.

    Gr.Emiel en Stieneke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willianne

Actief sinds 17 Mei 2013
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 26007

Voorgaande reizen:

02 September 2013 - 06 Februari 2014

Stage/vrijwilligerswerk

Landen bezocht: