De afgelopen dagen.. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Willianne Krol - WaarBenJij.nu De afgelopen dagen.. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Willianne Krol - WaarBenJij.nu

De afgelopen dagen..

Blijf op de hoogte en volg Willianne

08 September 2013 | Suriname, Paramaribo

Hoihoi allemaal,,

Weer even een berichtje om jullie op de hoogte te houden hoe het met me gaat!!

De afgelopen dagen is er veel gebeurd:
vrijdag hebben we s 'morgens lekker rustig aan gedaan en daarna zijn we op pad gegaan om geld te pinnen want dit moesten we nog weer af gaan geven voor de visum.. eenmaal bij de bank aangekomen op de fiets :S probeerde ik te pinnen en ja hoor wat moet mij weer overkomen
wordt mijn pinpas geblokkeerd gelukkig kreeg ik hem nog wel terug maar geld kwam er niet uit. wij gauw terug naar ons huisje en proberen in contact te komen met de bank dit ging heel moeizaam en via via is het na een aantal uren toch gelukt mijn pinpas weer te deblokkeren en kon ik gelukkig geld gaan pinnen ik zag me hier al voor 5 maand bedelen ofso:)
wij gauw richting de bank waar we het geld moesten afgeven voor de visum maarja na lang zoeken kwamen we daar en zat hij dicht pff nou ja volgende keer beter. toen zijn we naar een markthal geweest dat was echt leuk je voelde je een echtte buitenlander.. we werden aan alle kanten nageroepen overal kruiden heel veel tafels en iedereen verkocht hetzelfde erg leuk om een keer te zien maar alleen zullen ze mij daar niet tegenkomen.
s 'avonds hebben we heerlijk bank gehangen met z'n 4 heerlijk koud gedouchet en toen naar bed (het slapen valt hier nog wel een beetje tegen maar dat went wel denk ik)

Gisteren was een zware en moeilijke dag om onze tijd half 8 kreeg ik van mijn ouders bericht of ik even op Skype kon komen daar vertelde mijn ouders dat mijn lieve opa (overgrootvader) plotseling was overleden dit kwam hard aan want dan voel je pas hoever weg je eigenlijk zit... en ja toen moest de beslissing genomen worden ga je terug of niet na veel advies en zoeken en zelf met oma te hebben geskypt hebben we besloten toch niet terug te gaan (wat was dat moeilijk om zon beslissing te nemen en nu nog) s 'avonds zijn we voor de afleiding uiteten te gaan dat was geweldig kipsaté met stokbrood heerlijk terug gekomen weer heerlijk koud gedouchet nog een handwasje gedaan en toen naar bed..

Vanmorgen om 8 uur ging mijn wekker (dit was de eerste keer dat ik gewekt werd door de wekker) en zijn we naar een kerkdienst geweest een klein stukje verderop we werden met open armen ontvangen en het was geweldig.. ik heb bijna de hele kerkdienst met kippenvel op mn armen gezeten wat kunnen wijn daar nog veel van leren zeg!!
na de kerkdienst hebben we een stukje gelopen in de palmentuin wat mooi dat zie je in Nederland niet hoor (zie foto's:))

Bedankt voor het lezen
& tot het volgende verslag!!

Liefs Willianne

  • 08 September 2013 - 18:14

    Alien:

    Ach meid, gecondoleerd en veel sterkte! denk aan je!

  • 08 September 2013 - 18:53

    Emiel:

    Ha Willianne.

    Jij ook nog gecondeleerd met het verlies van je overgroot opa.
    heel veel sterkte vooral nu.Wij snappen heel goed dat het moeilijk is om een
    beslissing te nemen,wat te doen,of terug gaan of toch in Surimane blijven.
    Wel leuk dat jullie het daar zo goed naar jullie zin hebben.
    Dus het eten is daar ook wel goed.
    Heel veel sterkte de komende tijd.

    Gr en xxx emiel en stieneke.

  • 08 September 2013 - 19:27

    Joop Bekamp:

    Hallo Willianne.
    Allereerst gecondeleerd met het verlies van je Opa.En veel sterkte,maar jullie zijn daar samen dus kunnen elkaar ondersteunen .Toen wij het hoorden hebben we gelijk aan jouw gedacht,net weg en nu dit.Maar doe deze week maar een beetje rustig aan.We denken aan je.

    Groetjes de buren Dini en Joop.

  • 09 September 2013 - 01:28

    Willianne Van De Krol:

    Bedankt voor jullie lieve reacties..
    De warme groetjes uit Suriname

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willianne

Actief sinds 17 Mei 2013
Verslag gelezen: 1112
Totaal aantal bezoekers 26011

Voorgaande reizen:

02 September 2013 - 06 Februari 2014

Stage/vrijwilligerswerk

Landen bezocht: