14 september.. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Willianne Krol - WaarBenJij.nu 14 september.. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Willianne Krol - WaarBenJij.nu

14 september..

Blijf op de hoogte en volg Willianne

14 September 2013 | Suriname, Paramaribo

Lieve allemaal,,

Weer even een verslagje van mij om te laten weten hoe het met me gaat en wat ik allemaal gedaan heb!!

Woensdag had ik stage en gingen we met de kinderen zwemmen ik vond het super leuk/mooi wel was het schrikkend hoe de andere begeleidsters met de kinderen omgingen ze hielden de kinderen kopje onder dit was wel even schrikken..
verder heb ik gezellig gekletst met de moeders van de kinderen en mijn collega's leuk om zo alle verschillen te ontdekken..
s 'avonds hebben we lekker gegeten (een echtte Hollandse pot) namelijk aardappelpuree met wortels en vissticks mmm..

Donderdag was voor ons een moeilijke dag opa werd toen begraven in gedachten was ik er natuurlijk wel bij maar het was wel moeilijke en onbegrijpelijk!
Verder was donderdag ook een drukke en spannende dag want we moesten naar de vreemdelingen dienst om het laatste in te leveren voor onze laatste stempel het duurde allemaal erg lang maar het is gelukt alles was compleet pfff weer een zorg minder:)
s 'middags hebben we heerlijk even geshopt en s 'avonds zijn we lekker uiteten geweest mmm :)

Vrijdag had ik weer stage en ben ik lekker creatief geweest want 1 van de kinderen is zondag jarig voor hem hebben we een hoed gemaakt en een taart van papier en een bos bloemen (leuk leuk !!)
ohjaa vrijdag was het de 13de en ja hoor ik was onderweg naar stage opeens zag ik een vrouw met een motor op de grond liggen en iedereen reed gewoon door dus ik als echtte EHBO'er heb haar even geholpen gelukkig viel het allemaal nog mee.. s 'avonds heb ik niet veel gedaan gezellig met Bertina niksen :P

en dan vandaag nog..
Vanmorgen zijn we al mooi optijd op pad gegaan want we gingen naar een vlindertuin dit was echt super mooi en indrukwekkend en leuk om een keer te zien..
ik zal even een paar foto's van de vlinders bij het verslag zetten:)
net heb ik m'n oompje even via Skype kunnen feliciteren toch wel fijn dat skypen!!

Lieve groetjes,,
Willianne

  • 14 September 2013 - 22:21

    Arita:

    Lieve schat van ons

    Je doet het super goed zeg, we zijn trots op jou!! <3
    Elke dag zien we je fijn "even" op skype..
    En jij iemand op straat laten liggen..?? nee dat zie ik ook niet gebeuren!!
    Goed van jou hoor!!
    We wensen jullie voor morgen een hele goede en gezegende zondag toe,
    dat het Woord van onze Heere je daar mag geven al wat je nodig hebt!!

    Dikke kus van ons
    ...............................................................................................................................

    Uw woord is mij een lamp voor mijnen voet,
    Mijn pad ten licht, om 't donker op te klaren.
    Ik zwoer, en zal dit met een blij gemoed
    Bevestigen, in al mijn levensjaren,
    Dat ik Uw wet, die heilig is en goed,
    Door Uw genâ bestendig zal bewaren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willianne

Actief sinds 17 Mei 2013
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 26008

Voorgaande reizen:

02 September 2013 - 06 Februari 2014

Stage/vrijwilligerswerk

Landen bezocht: