HoiHoi - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Willianne Krol - WaarBenJij.nu HoiHoi - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Willianne Krol - WaarBenJij.nu

HoiHoi

Blijf op de hoogte en volg Willianne

19 September 2013 | Suriname, Paramaribo

Haaa allemaal,,

Het is alweer een paar dagen geleden dat ik jullie heb laten weten hoe het met me gaat!! de tijd vliegt hier net als in Nederland..

Ik zal jullie even kort laten weten wat ik de afgelopen dagen heb gedaan:
Zondag:
Zijn we s 'ochtends naar de kerk geweest we waren van plan naar een andere kerk te gaan dan vorige week maar daar aangekomen zat hij dicht dus toch maar naar de zelfde kerk als die week ervoor een we werden weer met open armen ontvangen! verder hebben we heerlijk rustig aan gedaan.

Maandag:
Toen heb ik weer een dagje vrijwilligerswerk gedaan ik kwam daar aan en mocht meteen een groep van 9 kinderen de kinderen waren allemaal rond de 5 en ze waren super ondeugend gelukkig kreeg ik om kwart over tien versterking! om 1 uur gingen we weer gezellig met een volle bus naar huis:)

Dinsdag:
Heb ik een leuke stage dag gehad ik heb de boel lekker opgefleurd met van papiergemaakte dieren en bloemen verder heerlijk met de kindertjes op de schommel en in de ballenbak en natuurlijk oud hollandse liedjes gezongen!! Na stage heb ik een bloemstuk gekocht voor een verjaardag die we s' avonds hadden maar eenmaal bij mijn fiets gekomen dacht ik er opeens aan dat dat geen fietsen werd dus het hele eind maar naar huis gelopen in de brandende zon met mijn fiets in de ene hand mn zware stage tas aan mijn .
en het bloemstuk (die behoorlijk zwaar was) in mijn andere hand
en s' avonds hadden we de verjaardag dat was weer reuze gezellig..

Woensdag:
Ben ik weer gezellig naar stage geweest en gingen we weer met de kindertjes zwemmen zo leuk ik heb ook heerlijk gekletst met een paar collega's je moet geduld hebben maarja dan heb je ook wat! na het zwemmen hebben we met de ouders en de begeleiders van de dagopvang gezellig Surinaamse bami gegeten en dat was heerlijk..
s' avonds heerlijk gedouchte en om 10 uur lag ik in m'n bed.

en dan vandaag nog:)
Vanmorgen ging mijn wekker en weer om 5.45 en ben ik weer richting stage gegaan.. daar heb ik weer een leuke dag gehad we zijn wezen wandelen bij het eco resort en daar hebben we ook heerlijk even gezeten.. Na het wandelen kregen we heerlijke macaroni (geen Nederlandse van m'n moeder helaas, daar moet ik nog een poosje op wachten) omdat een Nederlandse vrijwilliger voor het laatst was.
en na het eten hebben de kinderen heerlijk geslapen. en vanavond dat zien we nog wel :)

een brasa (knuffel) uit het warme Suriname van mij

  • 19 September 2013 - 21:32

    Mathilde Van De Werfhorst:

    Lieve Willianne,

    Leuk om weer even te lezen hoe het met je gaat en hoe je de dagen daar doorbrengt.
    Fijn dat het je goed bevalt.
    Ik ben super trots op je.....
    Je bent elke dag in m`n gedachten en gebeden...
    Lieve meid, geniet ervan
    Dikke knuffel je tantetje......

  • 20 September 2013 - 15:31

    Arita:

    Ik wens voor jou een wonder
    ik wens voor jou een lach
    ik wens voor jou een engel
    die jou echt elke dag
    zal dragen en geleiden
    om onder Gods gezag
    te leven in de Liefde
    zodat je groeien mag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willianne

Actief sinds 17 Mei 2013
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 26010

Voorgaande reizen:

02 September 2013 - 06 Februari 2014

Stage/vrijwilligerswerk

Landen bezocht: